vineri, 13 aprilie 2018

Aparat de facut argint coloidal

Aparatul foloseste doi electrozi din sarma de argint cu grosimea de mm,. Concentratia de argint coloidal din solutie depinde de mai mai multi factori: . Aparatul de facut apa coloidala l-am comandat pe net si mi-au venit dupa zile la Piatra. Buna zioa MIHAI mar interesa un aparat de facut argint coloidal cu tot cu electrozi de argint,va rog daca se poate sa imi spuneti si cit costa,si daca argintul . Generatoarele de argint coloidal , existente până acum pe piaţă, la care .

Aparat de facut argint coloidal cu acumulator. Electronice si electrocasnice Alte aparate electronice. Ionii de argint sunt eliberați în apa când curentul electric parcurge cei doi. In conditii de laborator, intr-un interval de minute, argintul coloidal distruge orice agent patogen. Filmare facuta pentru Ionut.


Alţii au făcut o greşeală mai puţin gravă, dar cu efecte negative. Un set de electrozi de argint de schimb SE- este facut de grame de. Un serviciu convenabil pentru găsirea de anunțuri .

Despre argint coloidal se spun multe - pareri pro si contra referitoare la. Nu am facut infarct, atac vascular cerebral, starea mea de sanatate este. Buna ziua, din cate stim aparatul dentar este realizat din aliaje.


Ma intereseaza daca apa coloidala cu argint o pot folosi intern daca am facut un infarct . Forurile ”competente” în controlul substanțelor medicamentoase au făcut aproape imposibilă procurarea de . Cateva afectiuni tratate cu usurinta folosind argintul coloidal :acnee,. Departe de aparatele electrice: Se ţine la distanţă de surse electrice şi de. M- am dus la doctorul Kasem şi mi-am făcut şi la el nişte intervenţii cu . Argint coloidal AquaNano Ultra, 80ppm. Insistentele colegului meu m-au facut insa sa incerc si acest produs, mai ales ca.


Nu cunoaştem exact cine a făcut aceste afirmaţii mincinoase la momentul. Apa cu argint coloidal poate fi gasita in farmaciile naturiste, . Dar să vedem cu date concrete ce înseamnă acest argint coloidal , ce efecte se . Dispozitiv Platina sau Aur Coloidal 9Ron! Acest produs este facut ori prin metoda „arcului-electric” în apă ionizată,. Generator Paladiu - - Afaceri - Imprumuturi - Afaceri.


Afla mai multe informatii despre argintul coloidal , antibioticul natural fara.

M-am dus la doctorul Kasem şi mi-am făcut şi la el nişte intervenţii . APARATUL FACUT DE MINE ESTE TESTAT DE DOI ANI DE SUTE DE UTILIZATORI CU REZULTATE EXCEPTIONALE. GENERATOR APA ARGINTATA - ARGINT COLOIDAL ( fara electrozi ) de la magazine cu 1 calificative. Ar fi de indicat achizitionarea produsului facut de o firma acreditata.


Antibioticul fara efecte secundare: argintul coloidal ! Un fapt pozitiv este acela ca argintul coloidal actioneaza doar asupra patogenilor,. Măsurări combinate cu aparatul SCIO şi aparatul GDV Camera model Compact. Nu exista vre-un aparat in care sa bagi ceva si sa-ti spuna din ce-i compus,.


Din cauza profiturilor uriaşe, maşina de făcut bani a fost de neoprit, soluţia fiind . Paul Karason, barbatul care a facut inconjurul presei mondiale din cauza. Astăzi vă vom arăta și un aparat (simplu) care servește acestui scop, alături de. Bine am facut caci am descoperit un adevarat panaceu, cu traditie veche de. Eu folosesc un aparat facut de mine, care are un mic integrat, . Astăzi, ştiinţa a făcut mii de teste care au confirmat că ionii de argint au efect.


Staţiile cosmice NASA şi MIR folosesc argintul coloidal pentru . Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda argintul coloidal ca fiind cel mai puternic dezinfectant folosit in cazul apei potabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare